Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Implementace nového MIS ve firmě Austin Detonátor s.r.o. a jeho návazností na modul CRM |
Autor: |
Vilém, Michal
|
Vedoucí: |
Bártek, Libor
|
Abstrakt:
|
Boj o zákazníka je v dnešní tržní ekonomice čím dál složitější, náročnější a nákladnější. Spokojení zákazníci jsou předpokladem úspěchu jakékoliv firmy, proto je nutné o ně dobře pečovat a komunikovat s nimi, protože dobře vybudované vztahy se zákazníky jsou tím, co se v podnikání nejlépe zpeněží. Firmy a společnosti vynakládají velké finanční prostředky na reklamní kampaně, tisk drahých katalogů, apod ale vztah k zákazníkovi je běh na dlouho trať. Jedná se o budovaní vzájemné komunikace, loajality, věrnosti a spolehlivosti. Tato bakalářská práce by měla být důležitým vodítkem pro vedení firmy, jak by mělo postupovat při dalších krocích. Dále také vyzdvihuje přínosy implementace nového MIS jehož nedílnou součástí je právě CRM. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6638
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7433
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet