Komunikační strategie Rádia_FM

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Rádia_FM

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Rádia_FM
Autor: Škoviera, Šimon
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Táto práca sa zaoberá problematikou slovenského alternatívneho a verejnoprávneho Rádia_FM. V teoretickej časti vymedzuje marketingový a mediálny pôdorys, z ktorého ďalšie časti práce vychádzajú. V praktickej časti práca analyzuje súčasný stav komunikácie rádia, približuje konkurenciu Rádia_FM i zahraničné alternatívne rádia. Projektová časť nadväzujúc na kauzálnu a SWOT analýzu, vychádzajúca tiež zo segmentácie a positioningu Rádia_FM, navrhuje novú komunikačnú stratégiu Rádia_FM s využitím zásad integrovanej marketingovej komunikácie i menej tradičných komunikačných foriem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6635
Datum: 2008-04-24
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7562


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
škoviera_2008_dp.pdf 2.334Mb PDF Zobrazit/otevřít
škoviera_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
škoviera_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet