Projekt zvyšováni konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvyšováni konkurenční schopnosti firmy S.M.S. využitím nástrojů CRM. |
Autor: |
Bajzík, Viliam
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Vplyvem dynamických, globálních a technologických změn si vyhrocující se konkurenční prostředí vyžaduje ne jenom kvalitu výrobků a služeb, ale zároveň nutí firmy vytvářet a udržet loajalitu zákazníků. Odpovědi zůstává koncept řízení vztahu se zákazníky (CRM). Tento koncept reprezentuje strategii, která představuje množinu procesů a prvků, které vyhledávají a shromažďují relevantní informace o zákaznících, tak aby na základe potřeb a požadavek s ním vytvářeli dlouhodobý hodnotný vztah. Cílem moji práci je analýza firmy a návrh řešení CRM ve firmě S.M.S. Realizaci navrhuji komplexním sloučením jednotlivých prvků CRM a nasměrování všech obchodných procesů ke zvyšování vzájemných hodnot se zákazníkem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/661
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3762
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet