Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.
Autor: Tomečková, Jana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o." Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6619
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8337


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tomečková_2008_dp.pdfZablokované 959.1Kb PDF
tomečková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tomečková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet