Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o. |
Autor: |
Tomečková, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zpracována na téma "Projekt marketingové komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o." Hlavní důvodem pro zvolení tohoto tématu je potřeba zdokonalit současnou úroveň marketingových aktivit stavební společnosti, které povedou k upevnění image firmy na trhu a zároveň k udržení stávajících a získání nových zákazníků - investo-rů. V teoretické části se věnuji marketingové komunikaci obecně i se zaměřením na sta-vebnictví. V analytické část diplomové práce se zabývám analýzou makroprostředí pomocí analýzy PESTE a také analýzou mikroprostředí použitím Porterova modelu pěti konku-renčních sil. V práci je provedena GE matice, analýza SWOT a také konkurenční srovnání jednotlivých faktorů vybraných společností. V poslední fázi je provedena analýza součas-ných marketingových komunikačních aktivit společnosti a její kritické zhodnocení. Na zá-kladě zjištěných poznatků je v poslední části diplomové práce navržen projekt marketingo-vé komunikace společnosti GEOSTAV, spol. s r. o., jež je doplněn nákladovou, časovou a rizikovou analýzou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6619
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8337
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet