Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Současná úroveň čtenářské gramotnosti u žáků 7. a 8. ročníku ZŠ a její vliv na rozvoj gramotnosti funkční.
Autor: Leinert, Jan
Vedoucí: Kašpárková, Svatava
Abstrakt: Čtenářská gramotnost je jednou ze základních složek gramotnosti funkční, která je základ-ním předpokladem každého jedince pro přežití v dnešním světě. Tato bakalářská práce se zabývá čtenářskou gramotností a možnostmi jejího rozvíjení u dospívajících dětí. Objasňuje základní pojmy, které se čtenářstvím souvisejí. Praktická část zkoumá vlivy ovlivňující současnou úroveň čtenářské gramotnosti u těchto dětí, například vlivy čtenářství v rodině nebo vlivy informačních technologií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6609
Datum: 2008-05-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7868


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
leinert_2008_bp.pdf 3.470Mb PDF Zobrazit/otevřít
leinert_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
leinert_2008_op.doc 37.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet