Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza spokojenosti zákazníků DERBY CLUBU SLUŠOVICE, za účelem zkvalitnění služeb |
Autor: |
Mazal, Michael
|
Vedoucí: |
Buriánková, Eva
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo zjistit a statisticky vyhodnotit míru spokojenosti zákazníků se službami společensko - zábavního střediska Derby Club Slušovice. Za tímto účelem jsem sestavil dotazník a mezi návštěvníky provedl výzkum. V první části práce se zabývám teorii a metodickým postupem realizace marketingového výzkumu, zákaznickou spokojeností a možností jejího měření. V druhé části jsem provedl marketingový výzkum, ze získaných informací vyhodnotil výsledky a doporučil možnosti, jak zkvalitnit služby podniku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6601
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7389
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet