Genderově senzitivní výuka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Genderově senzitivní výuka |
| Autor: |
Krotilová, Monika
|
| Vedoucí: |
Bělecký, Miroslav
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na výuku dějepisu v 9.třídách základní školy z hlediska genderu. Obsahem teoretické části je shrnutí historického vývoje školství na území České republiky jako východisko k pochopení současnosti a dále deskripce současných právních předpisů v uvedené oblasti, které upravují stávající způsob a obsah vzdělávání. V praktické části je provedena deskriptivní analýza učebnice dějepisu 9. třídy základní školy z hlediska genderového pojetí. Na jejím podkladě je pak uskutečněn výzkum znalostí žáků 9. tříd v oblasti známých osobností minulosti i současnosti, kterým jsou prokázány důsledky takto pojatého přístupu k výuce. Na základě zjištění jsou pak ve třetí části diplomové práce ukázány možnosti změny v přístupu k výuce z hlediska doing genderu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6588
|
|
Datum:
|
2008-03-31 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.03.2013
|
|
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
1009218
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet