Masová kustomizace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Masová kustomizace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Masová kustomizace
Autor: Matulík, Petr
URI: http://hdl.handle.net/10563/6523
Datum: 2008-10-17
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

V dnešní době vstupují firmy do digitálního věku. Informace jsou sdíleny po celém světě a nové výrobní strategie musí být implementovány za účelem zvýšení šance přežití v turbulentní době, kdy poptávka zákazníků se jen těžce odhaduje. Masová kustomizace je strategií, která integruje zákazníka do dodavatelského řetězce za účelem výroby dle požadavků zákazníka. Tato strategie má vliv na celý výrobní podnik. Výrobní procesy jsou spouštěny, dle požadavku zákazníka. Firma si musí vybudovat a udržovat vztah s jejím každým zákazníkem kvůli identifikace zákazníka a jeho požadavků na výrobek. Tato práce definuje nový pohled na problematiku masové kustomizace podle bodu zásahu zákazníka (Customer Intervention Point - CPI) do výrobního procesu. 366 firem z 11 odvětví bylo analyzováno za účelem nalezení specifickího CPI pro každé odvětví.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matulík_2008_dp.pdf 6.671Mb PDF Zobrazit/otevřít
matulík_2008_vp.pdf 136.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
matulík_2008_op.pdf 167.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet