Title: | Masová kustomizace |
Author: | Matulík, Petr |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/6523 |
Date: | 2008-10-17 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
V dnešní době vstupují firmy do digitálního věku. Informace jsou sdíleny po celém světě a nové výrobní strategie musí být implementovány za účelem zvýšení šance přežití v turbulentní době, kdy poptávka zákazníků se jen těžce odhaduje. Masová kustomizace je strategií, která integruje zákazníka do dodavatelského řetězce za účelem výroby dle požadavků zákazníka. Tato strategie má vliv na celý výrobní podnik. Výrobní procesy jsou spouštěny, dle požadavku zákazníka. Firma si musí vybudovat a udržovat vztah s jejím každým zákazníkem kvůli identifikace zákazníka a jeho požadavků na výrobek. Tato práce definuje nový pohled na problematiku masové kustomizace podle bodu zásahu zákazníka (Customer Intervention Point - CPI) do výrobního procesu. 366 firem z 11 odvětví bylo analyzováno za účelem nalezení specifickího CPI pro každé odvětví.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
matulík_2008_dp.pdf | 6.671Mb |
View/ |
|
matulík_2008_vp.pdf | 136.1Kb |
View/ |
|
matulík_2008_op.pdf | 167.8Kb |
View/ |