Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Srovnávací analýza anglické a české korespondence zaměřené na stížnosti a reklamace |
Autor: |
Ohlídalová, Nikola
|
Vedoucí: |
Drábková, Lenka
|
Abstrakt:
|
Teoretická část práce obsahuje souhrn zásad uplatňovaných v obchodní korespondenci, specifikuje jednotlivé komunikační kanály a vývoj obchodní korespondence se zaměřením na stížnosti a reklamace. Praktická část zahrnuje srovnávací analýzu shromážděné české a anglické korespondence obsahující stížnosti a reklamace s přihlédnutím k výběru komunikačního kanálu a účelnosti korespondence. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6457
|
Datum:
|
2008-05-30 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav jazyků |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8485
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet