Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o. |
Autor: |
Rančíková, Jitka
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakalářské práce je analýza činností marketingové agentury AC Marketing, s.r.o., které jsou realizovány pro firmy sektoru malého a středního podnikání. Teoretická část obsahuje objasnění základních pojmů a charakteristiku služeb, s nimiž se český klient může na marketingovém trhu setkat. Součástí praktické části je představení společnosti, analýza jejího postavení, zhodnocení silných a slabých stránek a marketingový výzkum. Na základě tohoto rozboru byly zjištěny určité závěry a následně navrhnuta řešení vedoucí ke zlepšení služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/644
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4166
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet