Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice |
Autor: |
Janíčková, Petra
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice" je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6449
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7589
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet