Analýza Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o. |
Autor: |
Vogeltanzová, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakalářské práce je analýza public relations společnosti TESCOMA s.r.o. V úvodu provádím literární rešerši dostupných zdrojů na téma public relations. Na základě teoretických znalostí je v praktické části práce provedena analýza public relations ve firmě Tescoma s.r.o. Je zde vyhodnocen dotazníkový výzkum a zpracovány nástroje public relai-ons využívané v této společnosti. Na závěr jsou navržena zdokonalení, které se týkají pub-lic relations. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/643
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.06.2036
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4159
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet