Analýza Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza Public Relations společnosti TESCOMA s.r.o.
Autor: Vogeltanzová, Zdeňka
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je analýza public relations společnosti TESCOMA s.r.o. V úvodu provádím literární rešerši dostupných zdrojů na téma public relations. Na základě teoretických znalostí je v praktické části práce provedena analýza public relations ve firmě Tescoma s.r.o. Je zde vyhodnocen dotazníkový výzkum a zpracovány nástroje public relai-ons využívané v této společnosti. Na závěr jsou navržena zdokonalení, které se týkají pub-lic relations.
URI: http://hdl.handle.net/10563/643
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 14.06.2036
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4159


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vogeltanzová_2006_bp.pdfZablokované 1.452Mb PDF Zobrazit/otevřít
vogeltanzová_2006_op.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet