Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace |
Author: |
Zrníková, Jana
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem proměny marketingových komunikací v důsledku globálních změn. Globalizace znamená kompletní změnu společenské reality. V oblasti marketingových komunikací je důraz kladen na stále intenzivnější interaktivitu marketingových nástrojů. Aktuální je také koncept integrované marketingové komunikace. Proměnou prošlo tržní prostředí a změnil se i profil současných spotřebitelů. Dnešní spotřebitelé žijí v období informačního věku, mají zcela jiné potřeby a požadavky. Globalizace přinesla lidstvu mnoho pozitiv. Zároveň globální transformací vzniká řada negativních vlivů: náchylnost ke kolapsům ekonomik, problémy spojené s multikulturalismem či tlak na úspěch v rámci society. Všechny tyto aspekty se ve společnosti projevují patologickými jevy jako jsou např. kriminalita nebo alkoholismus. Právě ideové návrhy na řešení poslední zmíněné problematiky tvoří obsah projektové části diplomové práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6374
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7572
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account