Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy |
Autor: |
Navrátil, Martin
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Metodou komparace dvou zařízení pro seniory, jež byly zřízeny za zcela odlišných pod-mínek / nadace vs. komerce/ bude zjištěno, po jaké službě je v daném regionu největší poptávka, jaké jsou reálné potřeby dnešních seniorů, je- li služba využívána/obsazenost/, jakou roli hrají pro seniory finance a způsob propagace - oslovení potenciálních klientů. Následně bude vyvozen závěr, ze kterého bude patrné, jakou cestou je nejlépe se ubírat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6362
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7603
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet