Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy
Autor: Navrátil, Martin
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Metodou komparace dvou zařízení pro seniory, jež byly zřízeny za zcela odlišných pod-mínek / nadace vs. komerce/ bude zjištěno, po jaké službě je v daném regionu největší poptávka, jaké jsou reálné potřeby dnešních seniorů, je- li služba využívána/obsazenost/, jakou roli hrají pro seniory finance a způsob propagace - oslovení potenciálních klientů. Následně bude vyvozen závěr, ze kterého bude patrné, jakou cestou je nejlépe se ubírat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6362
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7603


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
navrátil_2008_dp.pdfZablokované 954.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
navrátil_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
navrátil_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet