Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sruktura, jazyk a komunikační techniky teleshoppingových sdělení |
Autor: |
Jendeková, Michaela
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Čísla průzkumných agentur uvádějí, že teleshopping je záležitostí jedné pětiny Čechů. Půl hodiny po odvysílání teleshoppingového spotu v televizi přijímají telefonní centrály stovky objednávek těchto výrobků. Přitom je nákup přes teleshopping v Česku obecně vnímán jako nevýhodný a riskantní. Rozhodli jsme se zjistit, jak úspěšná je komunikační strategie teleshoppingu u českých diváků, jak spoty plné superlativů na publikum působí nebo proč drahé a mnohdy nekvalitní výrobky lidé objednávají, jsou-li skutečně tak nekvalitní. Poku-sili jsme se na tento druh reklamy podívat komplexně, vzali jsme v úvahu strukturu spotů, používaný jazyk i obraz, zeptali jsme se televizních diváků na jejich pocity a zkušenosti a zapracovali jsme předsudky a mýty, které s sebou teleshopping přináší. Poznatky, které jsme z dostupných zdrojů i vlastního průzkumu získali, nabízíme v této práci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6291
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7591
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet