Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem
Autor: Zahradníková, Kateřina
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na nábytkářský průmysl v ČR a na problematiku marketingu a marketingových komunikací. Praktická část analyzuje konkrétní subjekt, tedy TON a.s., který je předním výrobcem ohýbaného nábytku v ČR. Důraz je kladem především na analýzu marketingovách komunikací této společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/628
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2654


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zahradníková_2006_bp.pdfZablokované 2.245Mb PDF
zahradníková_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zahradníková_2006_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet