Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingových komunikací TON a.s., Bystřice pod Hostýnem |
Autor: |
Zahradníková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Teoretická část bakalářské práce se zaměřuje na nábytkářský průmysl v ČR a na problematiku marketingu a marketingových komunikací. Praktická část analyzuje konkrétní subjekt, tedy TON a.s., který je předním výrobcem ohýbaného nábytku v ČR. Důraz je kladem především na analýzu marketingovách komunikací této společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/628
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2654
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet