Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele |
Autor: |
Slavík, Jiří
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně příliš neodlišuje. Tato práce zmiňuje některá specifika přípravy mediaplánu, vypočítává možné problémy a přináší určitá doporučení. Hypotéza je konfrontována s výsledky průzkumné sondy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6231
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7520
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet