Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Aspekty mediálního plánování reklamních kampaní pro malé a střední zadavatele
Autor: Slavík, Jiří
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Práce se zaměřuje na aspekty mediálního plánování kampaní pro malé a střední zadavatele. To má určitá specifika: mívá jednodušší zadání, zjednodušenou definici cílových skupin, často se liší výběrem používaných mediatypů a následným měřením efektivity. Ačkoli by se mohlo předpokládat, že bude snadnější také samotná příprava implementačního mediaplánu, právě v tomto bodu se příprava malé i velké kampaně příliš neodlišuje. Tato práce zmiňuje některá specifika přípravy mediaplánu, vypočítává možné problémy a přináší určitá doporučení. Hypotéza je konfrontována s výsledky průzkumné sondy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6231
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7520


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slavík_2008_bp.pdf 1.633Mb PDF Zobrazit/otevřít
slavík_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slavík_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet