Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni
Autor: Hanáčková, Marie
Vedoucí: Dolanská, Nora
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány podle literárních poznatků. Praktická část se zabývá provedením marketingového výzkumu a vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření. Dále je zde analyzováno provedení brožur ostatních zahraničních turistických centrál ve Vídni a doporučení možností, jak zkvalitnit propagační brožuru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6214
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7379


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanáčková_2008_bp.pdfZablokované 2.870Mb PDF
hanáčková_2008_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanáčková_2008_op.doc 43.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet