Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza zkvalitnění základního informačního materiálu o ČR pro CzechTourism ve Vídni |
Autor: |
Hanáčková, Marie
|
Vedoucí: |
Dolanská, Nora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem spokojenosti klientů s provedením současné informační brožury o České republice, kterou připravuje a vydává CzechTourism ve Vídni. V teoretické části je popsán marketingový výzkum s důrazem na informace týkající se dotazníku. Je zde také uveden marketingový komunikační mix a jeho části včetně podrobného výkladu o public relations. Informace jsou zpracovány podle literárních poznatků. Praktická část se zabývá provedením marketingového výzkumu a vyhodnocením výsledků dotazníkového šetření. Dále je zde analyzováno provedení brožur ostatních zahraničních turistických centrál ve Vídni a doporučení možností, jak zkvalitnit propagační brožuru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6214
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2009
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7379
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet