Jak "postavit" internetový obchod
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Jak "postavit" internetový obchod |
Autor: |
Málek, Martin
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/620
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2774
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet