Jak "postavit" internetový obchod

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Jak "postavit" internetový obchod

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Jak "postavit" internetový obchod
Autor: Málek, Martin
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je navrhnout funkční eshop při UTB, který bude nabízet prodej módních doplňků, oblečení, suvenýrů, školních potřeb a skript, a bude obsahoval studentské centrum, kde studenti mohou vzájemně komunikovat. Dalšími cíli jsou návrh struktury a uspořádání eshopu, vytvoření grafického návrhu a reklamní strategie. Teoretická část vysvětluje možnosti plánování, navrhování a druhy reklamních strategií eshopu. Praktická část seznamuje s problematikou e-commerce v ČR a analyzuje konkurenci a uživatele univerzitního eshopu. Projektová část obsahuje konkrétní návrh struktury, uspořádání, grafický návrh a reklamní strategie univerzitního eshopu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/620
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2774


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
málek_2006_dp.pdfZablokované 2.097Mb PDF
málek_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
málek_2006_op.doc 59.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet