Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Klíčové atributy českého televizního zpravodajství a jejich vliv na sledovanost |
Autor: |
Šuleř, Petr
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je identifikace klíčových atributů českého televizního zpravodajství s ohledem na jejich uplatnění při přípravě a realizaci marketingových kampaní. Práci tvoří tři části. Teoretická část poskytuje základní rámec, ve kterém lze prostředí českého televizního zpravodajství studovat, a umožňuje formulovat hypotézy. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumem zaměřeným na divácké priority spojené se sledováním českého televizního zpravodajství. V této souvislosti nabízí diplomová práce ve své projektové části návrhy, zaměřené na optimalizaci procesu řízení marketingověkomunikačních kampaní zpravodajství České televize. Práce potvrzuje hypotézu, že skupina českých adolescentů a dospělých preferuje z dostupných typů propagace formu aktuální upoutávky, s tím, že existují významné rozdíly v postojích a preferovaných formách propagace českého televizního zpravodajství u definovaných skupin české populace. Výzkum naopak vyvrací předpoklad kritického postoje českých dospělých a adolescentů vůči českému televiznímu zpravodajství. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6181
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7619
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet