Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o. |
| Autor: |
Obrtlíková, Romana
|
| Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s.r.o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6172
|
|
Datum:
|
2008-05-23 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
9759
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet