Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka na trhu B2B |
Author: |
Lekavá, Eva
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníka na trhu B2B. Zadavatelem vý-zkumu je společnost Fatra. Teoretická část seznamuje s procesem marketingového výzku-mu, zaměřeného zejména na B2B prostředí a jeho specifika. Praktická část představuje marketingový výzkum zpracovaný formou hloubkových rozhovorů a jeho závěry včetně doporučení pro zadavatele. Výzkum je zaměřen na komunikaci dodavatele a odběratele v oblasti výroby, logistiky a prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6161
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2013
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7470
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account