Zavádění kontinuálního průzkumu trhu ve společnosti TNS
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zavádění kontinuálního průzkumu trhu ve společnosti TNS |
Autor: |
Franek, Michal
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Ve své práci se po dohodě se zástupci firmy TNS zaměřuji na navržení kontinuálního průzkumu trhu s použitím panelu respondentů. Můj návrh by měl pomoci vyřešit problémy, se kterými se společnost TNS plc. v současné době potýká. Na základě výsledků několika analýz navrhuji všechny části procesu průzkumu trhu od specifikace problému až po prezentaci výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/615
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2016 |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podniková ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3492
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet