Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o. |
Autor: |
Gronychová, Markéta
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením na propa-gaci ve firmě egoé s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány odborné teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového mixu. V praktické části je potom charakterizována firma egoé s.r.o., analyzován současný stav jejího marketingového mixu, jeho silné a slabé stránky a následně navržena opatření pro zlepšení současné situace, zvláště pak v oblasti propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6157
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
9824
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet