Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu se zaměřením na propagaci ve firmě egoé s.r.o.
Autor: Gronychová, Markéta
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu se zaměřením na propa-gaci ve firmě egoé s.r.o. V teoretické části jsou zpracovány odborné teoretické poznatky týkající se oblasti marketingového mixu. V praktické části je potom charakterizována firma egoé s.r.o., analyzován současný stav jejího marketingového mixu, jeho silné a slabé stránky a následně navržena opatření pro zlepšení současné situace, zvláště pak v oblasti propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6157
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 9824


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gronychová_2008_bp.pdfZablokované 1.605Mb PDF
gronychová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gronychová_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet