Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron
Autor: Olivová, Miroslava
Vedoucí: Dobeš, Kamil
Abstrakt: V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve společnosti Chevron. V první části jsou zpracovány teoretické podklady se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového mixu - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. V praktické části je nejprve představena společnost Chevron, její činnost, historie a vybrané finanční ukazatele. Následuje analýza marketingového mixu v dané firmě. Na základě provedené analýzy jsou zhodnoceny výsledky a formulovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti Chevron.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6146
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 9820


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
olivová_2008_bp.pdfZablokované 1.453Mb PDF Zobrazit/otevřít
olivová_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
olivová_2008_op.doc 46.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet