Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve firmě Chevron |
Autor: |
Olivová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Dobeš, Kamil
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám analýzou marketingového mixu zařízení pro gastronomii ve společnosti Chevron. V první části jsou zpracovány teoretické podklady se zaměřením na jednotlivé nástroje marketingového mixu - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. V praktické části je nejprve představena společnost Chevron, její činnost, historie a vybrané finanční ukazatele. Následuje analýza marketingového mixu v dané firmě. Na základě provedené analýzy jsou zhodnoceny výsledky a formulovány návrhy, které by měly vést ke zlepšení současného stavu marketingového mixu ve společnosti Chevron. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6146
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2038 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
9820
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet