Návrh marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda |
Autor: |
Richterová, Lenka
|
Vedoucí: |
Vrtělová, Lucie
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro golfový areál Kaskáda patřící společnosti Golf Brno a.s První část analytické práce tvoří charakteristika společnosti, situační analýza, tedy přehled mikroprostředí a makroprostředí, vlivy, které působí na golfový areál. Ve druhé části práce jsou stanoveny vlastní návrhy marketingových cílů, těchto cílů je dosaženo pomocí strategií a je připraven program aktivit na rok 2008, který je zaměřen na propagaci a návrh zajímavých akcí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6063
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
7399
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet