Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace pro zavedení nového výrobku společnosti LINEA NIVNICE a.s. na trh |
Autor: |
Ambrosová, Jana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je vypracována pro společnost LINEA NIVNICE a.s. Hlavním účelem jejího zpracování je doporučit firmě komunikační marketingovou kampaň pro zavedení nového výrobku na trh. Práce je rozdělena do tří hlavních částí: teoretické, analytické a projektové. Teoretická část se zabývá oblastmi výrobek a značka, životní cyklus výrobku, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Tedy teoretickými východisky využitými při zpracování praktické části diplomové práce. V analytické části je charakterizována firma a její marketingová komunikace, provedena SWOT a Porterova analýza firmy. Analýza trhu má nastínit, jak si firma na trhu stojí. Stěžejní je dotazníkový průzkum, který analyzuje situaci kolem nového výrobku na trhu. Projektová část zahrnuje projekt, který vychází především z dotazníkového šetření a nabídne firmě návrh komunikační kampaně pro zavedení nového výrobku na český trh. V závěru podrobuji projekt nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6023
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8187
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet