Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny |
Autor: |
Zelinská, Kristýna
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6014
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7537
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet