Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny |
| Autor: |
Zelinská, Kristýna
|
| Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6014
|
|
Datum:
|
2008-05-12 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7537
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet