Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing a marketingová komunikace hudebního festivalu Ostravské dny
Autor: Zelinská, Kristýna
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu a marketingové komunikace hudebního festivalu. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti - marketingu v kultuře a poté marketingu hudebního festivalu a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného hudebního festivalu (Ostravské dny). Na základě informací je sestavena realizace marketingu organizace a kompletní marketingový mix. Poté formuluji vlastní návrhy na změnu sestavení současných cílových skupin festivalu Ostravské dny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6014
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7537


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zelinská_2008_bp.pdf 2.403Mb PDF Zobrazit/otevřít
zelinská_2008_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zelinská_2008_op.doc 48.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet