Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití marketingové komunikace pro zvyšování konkurenceschopnosti společnosti HP TRONIC |
Autor: |
Kadlčík, Martin
|
Vedoucí: |
Komín, Bohuslav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r. o., především však na obchodní značku PROTON. Teoretická část této práce přináší přehled o literárních poznatcích v oblasti marketingové komunikace. Hlavní náplní analytické části je analýza nástrojů marketingového komunikačního mixu využívaných firmou. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení vedoucí ke zkvalitnění stávající situace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5988
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2037
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7425
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet