Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace
Autor: Mateička, Dušan
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu - jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická časť analyzuje vybrané virálne kampane a hodnotí ich úspešnosť. Ďalšia časť je venovaná výskumu, ktorý sa venuje názorom na konkrétnu virálnu kampaň.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5964
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 7474


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mateička_2008_bp.pdfZablokované 1.065Mb PDF
mateička_2008_vp.doc 40.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mateička_2008_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet