Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Virální marketing - nový fenomén interaktivní komunikace |
Autor: |
Mateička, Dušan
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca pojednáva o virálnom marketingu - jednej z nových foriem interaktívnej marketingovej komunikácie. V teoretickej časti práce je definovaná teória virálneho marketingu a jeho začlenenie do integrovanej marketingovej komunikácie. V ďalšej kapitole je popisovaný vznik, vývoj a prostredie internetu s jeho špecifikami, ktoré sú dôležitou súčasťou šírenia virálnych kampaní. Praktická časť analyzuje vybrané virálne kampane a hodnotí ich úspešnosť. Ďalšia časť je venovaná výskumu, ktorý sa venuje názorom na konkrétnu virálnu kampaň. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5964
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7474
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet