Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingového plánování firmy HP Tronic, s.r.o. při prodeji centrálních vysávacích systémů |
Autor: |
Vašková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce na téma "Marketingové plánování firmy HP TRONIC, s. r. o, při prodeji centrálních vysávacích systémů" se zabývá formulováním takového marketingové-ho plánu, který by co nejlépe napomohl efektivněji realizovat záměry společnosti na trhu centrálních vysávacích systémů. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky týkající se marketingově řízené firmy, marketingového plánu a následně její konkurenceschopností. Základem praktické části je analýza současného stavu na trhu centrálních vysávacích sys-témů a hlavně vlastní zpracování marketingového plánu pro firmu HP TRONIC, s.r.o.Je zde popsána historie, současnost a plány do budoucna při strategii prodejů centrálních vy-sávacích systémů. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuto několik návrhů a dopo-ručení na zlepšení propagace tohoto systému a jsou navrhnuty akční programy pro zvýšení prodeje systému. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5952
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8959
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet