Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu počítačových her
Autor: Bajer, David
Vedoucí: Vogeltanz, Tomáš
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématikou umělé inteligence a jejího využití při tvorbě počítačových her. V teoretické části jsou uvedeny některé relevantní nástroje pro tvorbu jednotlivých částí hry, jejich popis a specifické vlastnosti, v praktické části jsou tyto nástroje využity pro tvorbu demonstrační hry, přičemž jsou uvedeny postupy, parametry a metody používání těchto nástrojů pro dosažení co nejlepšího výsledku, případně nedostatky jednotlivých nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59068
Datum: 2025-07-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
Studijní obor: Softwarové inženýrství


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet