Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti
Author: Ferencová, Marie
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu k získávání nových zákazníků ve společnosti Veganstore.cz, která se specializuje na prodej veganských produktů. Cílem je analyzovat současné marketingové aktivity podniku, zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické základny. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy v oblasti marketingového mixu, prostředí a výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu marketingové situace firmy, SWOT a PESTE analýzu, dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem. Projektová část obsahuje návrh osmi akčních plánů zaměřených na jednotlivé prvky marketingového mixu, doplněných o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Výsledkem je soubor doporučení pro efektivní oslovení nových zákazníků a posílení pozice firmy na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/59062
Date: 2025-07-04
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account