Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro získávání nových zákazníků vybrané společnosti |
| Author: |
Ferencová, Marie
|
| Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového mixu k získávání nových zákazníků ve společnosti Veganstore.cz, která se specializuje na prodej veganských produktů. Cílem je analyzovat současné marketingové aktivity podniku, zhodnotit jejich efektivitu a navrhnout opatření pro zvýšení zákaznické základny. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy v oblasti marketingového mixu, prostředí a výzkumu. Praktická část zahrnuje analýzu marketingové situace firmy, SWOT a PESTE analýzu, dotazníkové šetření a rozhovor s majitelem. Projektová část obsahuje návrh osmi akčních plánů zaměřených na jednotlivé prvky marketingového mixu, doplněných o časovou, nákladovou a rizikovou analýzu. Výsledkem je soubor doporučení pro efektivní oslovení nových zákazníků a posílení pozice firmy na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59062
|
|
Date:
|
2025-07-04 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Discipline:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account