Marketing Strategies for Transitioning from Cash-Based Payments to a Cashless Economy: Insights from FIB (First Iraqi Bank) in the Kurdistan Region of Iraq
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketing Strategies for Transitioning from Cash-Based Payments to a Cashless Economy: Insights from FIB (First Iraqi Bank) in the Kurdistan Region of Iraq |
| Autor: |
Aziz, Rekar Raouf
|
| Vedoucí: |
Kwarteng, Michael Adu
|
|
Abstrakt:
|
Tato magisterská práce zkoumá marketingové strategie, které First Iraqi Bank (FIB) zavedla k podpoře přechodu od hotovostních plateb k bezhotovostní ekonomice v regionu Kurdistánu v Iráku. Práce vychází z modelu přijetí technologií (TAM) a zahrnuje kulturní faktor religiozity; analyzuje data z 256 odpovědí zákazníků na dotazník pomocí SmartPLS. Klíčové konstrukty - vnímaná snadnost použití, vnímaná užitečnost, postoj k použití a náboženské přesvědčení - jsou testovány z hlediska jejich vlivu na záměr zákazníků přijmout digitální platební řešení. Výsledky poskytují praktické poznatky pro banky a tvůrce politik, kteří usilují o urychlení přijetí bezhotovostních plateb v obdobných sociokulturních kontextech. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59059
|
|
Datum:
|
2025-07-04 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
- |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet