[NEOBHÁJENO] Vztah k jinakosti žáků II. stupně ZŠ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Vztah k jinakosti žáků II. stupně ZŠ |
| Autor: |
Mlček Imrýšková, Hana
|
| Vedoucí: |
Hladík, Jakub
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá vztahem k jinakosti u žáků druhého stupně základní školy. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s jinakostí, popisuje její vnímání v dětském kolektivu a analyzuje vliv komunikace a genderových stereotypů. V praktické části je prostřednictvím kvantitativního výzkumu zkoumáno, jak žáci jinakost vnímají, co považují za odlišnost a jak hodnotí spolužáky, kteří se nějakým způsobem odlišují. Cílem práce je poukázat na význam včasného rozpoznání různých forem jinakosti a podpořit pedagogickou práci s těmito tématy tak, aby pozitivně ovlivňovala třídní klima a mezilidské vztahy mezi žáky. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/59028
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet