Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele |
Autor: |
Darmovzalová, Jana
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce " Vliv a působení reklamy na dětského spotřebitele " se zabývá tématem vlivu reklamy a médií na dospívající dívky. Teoretická část je zaměřena na obecné znalosti z oblasti reklamy a jejího působení na spotřebitele. Hlavním cílem práce je vysledovat na provedených výzkumech souvislosti mezi sledováním reklamy mladými dívkami a jejich představami o ideálu krásy. Práce si klade za úkol vyzkoumat, do jaké míry mohou mít tyto představy negativní dopad na psychický a zdravotní vývoj dívek. V závěru jsem se navrhla způsob komunikace zaměřený na rizikovou věkovou hranici dívek, která je období dospívá-ní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5901
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7449
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet