Role asistenta pedagoga při primárním vzdělávání žáků s tělesným postižením
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Role asistenta pedagoga při primárním vzdělávání žáků s tělesným postižením |
| Autor: |
Vrágová, Zuzana
|
| Vedoucí: |
Hanková, Magdalena
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce zkoumá roli asistenta pedagoga při inkluzivním vzdělávání žáků s vrozeným tělesným postižením na prvním stupni základních škol. Teoretická část poskytuje přehled definic, příčin a možností rehabilitace, dále pak právní rámec a opatření pro inkluzi. Praktická část vychází z rozhovorů se šesti asistenty z oblasti Zlínského kraje, jejichž zkušenosti doplňují teoretický rámec praxe. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58097
|
|
Datum:
|
2025-01-23 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet