Školní wellbeing a resilience žáků druhého stupně základních škol

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Školní wellbeing a resilience žáků druhého stupně základních škol

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Školní wellbeing a resilience žáků druhého stupně základních škol
Autor: Vaculík, Michal
Vedoucí: Hladík, Jakub
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá školním wellbeingem a resiliencí žáků druhého stupně základních škol. Práce má teoreticko-empirický charakter a uplatňuje kvantitativní výzkumné metody. Výzkumný nástroj se skládá ze dvou standardizovaných dotazníků. Cílem bakalářské práce je zjistit vztahy a jejich sílu mezi jednotlivými subškálami resilience a celkovou úrovní školního wellbeingu u žáků druhého stupně základních škol. Dále chceme zjistit, zda žáci s vyšší úrovní školního wellbeingu vykazují také vyšší úroveň resilience v jednotlivých subškálách. V teoretické části práce popisujeme pojem wellbeing, školní wellbeing žáků a zabýváme se problémy s duševním zdravím u dospívajících. Následně zde vymezujeme pojem resilience, zabýváme se resiliencí žáků a teoretickými východisky, na jejichž základě byl vytvořen použitý výzkumný nástroj k měření resilience žáků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58093
Datum: 2025-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet