Využití digitálních technologií v primárním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Využití digitálních technologií v primárním vzdělávání žáků se zrakovým postižením |
| Autor: |
Smetanová, Hana
|
| Vedoucí: |
Hanková, Magdalena
|
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálních technologií ve vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením v prostředí běžné základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretický rámec vychází z oblasti zrakového postižení, digitálních a asistivních technologií a inkluzivního primárního vzdělávání. Praktická část vychází z kvalitativního výzkumu realizovaného pomocí polostrukturovaných rozhovorů s devíti participanty na základní škole. Empirickým cílem práce bylo zjistit a popsat, jakou mají žáci s těžkým zrakovým postižením zkušenost s využíváním digitálních technologií ve vzdělávacím procesu primárního vzdělávání. Získaná data byla zpracována pomocí designu Zakotvené teorie se všemi třemi úrovněmi kódování. Na základě výsledků této práce jsou formulovány doporučení do praxe, které poukazují na konkrétní oblasti, kde je možné vzdělávací podporu žáků se zrakovým postižením pomocí implementace digitálních technologií dále rozvíjet. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58025
|
|
Datum:
|
2025-01-23 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
|
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet