Využití digitálních technologií v primárním vzdělávání žáků se zrakovým postižením

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití digitálních technologií v primárním vzdělávání žáků se zrakovým postižením

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití digitálních technologií v primárním vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Autor: Smetanová, Hana
Vedoucí: Hanková, Magdalena
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím digitálních technologií ve vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením v prostředí běžné základní školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretický rámec vychází z oblasti zrakového postižení, digitálních a asistivních technologií a inkluzivního primárního vzdělávání. Praktická část vychází z kvalitativního výzkumu realizovaného pomocí polostrukturovaných rozhovorů s devíti participanty na základní škole. Empirickým cílem práce bylo zjistit a popsat, jakou mají žáci s těžkým zrakovým postižením zkušenost s využíváním digitálních technologií ve vzdělávacím procesu primárního vzdělávání. Získaná data byla zpracována pomocí designu Zakotvené teorie se všemi třemi úrovněmi kódování. Na základě výsledků této práce jsou formulovány doporučení do praxe, které poukazují na konkrétní oblasti, kde je možné vzdělávací podporu žáků se zrakovým postižením pomocí implementace digitálních technologií dále rozvíjet.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58025
Datum: 2025-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet