Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení
Autor: Tošnerová, Blažena
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Tato práce se zabývá vlivem masových médií a užitím poznatků mediální výchovy v praxi. Teoretická část se zabývá společenskou rolí médií, jejich konkrétními vlivy na děti a mlá-dež a dále zachycuje tendence vzniku, vývoj a aktuální stav aplikace mediální výchovy u nás. Základem praktické části je realizace výzkumné sondy a následná analýza projevů mediální gramotnosti na přístupu žáků k reklamním sdělením komunikovaným masovými médii. V závěru jsou hodnoceny stanovené hypotézy a nastíněny důsledky mediální výcho-vy na další vývoj mediální produkce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5790
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7486


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tošnerová_2008_bp.pdfZablokované 4.789Mb PDF
tošnerová_2008_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tošnerová_2008_op.doc 30.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet