Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv mediální výchovy na vnímání reklamních sdělení |
Autor: |
Tošnerová, Blažena
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá vlivem masových médií a užitím poznatků mediální výchovy v praxi. Teoretická část se zabývá společenskou rolí médií, jejich konkrétními vlivy na děti a mlá-dež a dále zachycuje tendence vzniku, vývoj a aktuální stav aplikace mediální výchovy u nás. Základem praktické části je realizace výzkumné sondy a následná analýza projevů mediální gramotnosti na přístupu žáků k reklamním sdělením komunikovaným masovými médii. V závěru jsou hodnoceny stanovené hypotézy a nastíněny důsledky mediální výcho-vy na další vývoj mediální produkce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5790
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7486
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet