Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu
Autor: Vaňková, Markéta
Vedoucí: Kloudová, Jitka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5788
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9796


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vaňková_2008_bp.pdfZablokované 589.7Kb PDF
vaňková_2008_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vaňková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet