Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza faktorů úspěšnosti českých firem na čínském trhu |
Autor: |
Vaňková, Markéta
|
Vedoucí: |
Kloudová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou jednotlivých faktorů úspěšnosti českých firem v rámci zahraničního obchodu s Čínou. Hlavním cílem je tyto faktory zhodnotit podle důležitosti, dle zkušeností českých exportérů a importérů. Součástí analytické části je i zhodnocení hlavních rizik, která jsou spojena s obchodováním s Čínskou lidovou republikou. Dalším bodem je pak analýza motivů, které vedou firmy k tomu v Číně obchodovat. Práce má všeobecný charakter, vychází ze zkušeností firem, které působí na čínském trhu. Pro zjištění objektivnosti výsledků analýzy, týkajících se faktorů ovlivňující úspěšnost exportu, je uvedena i případová studie, která srovnává výsledky dotazovaného souboru s konkrétními zkušenostmi tří vývozních firem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5788
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2010 |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9796
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet