Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy |
Autor: |
Spáčilová, Lucie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketing, konkurenceschopnost, marketingové řízení, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Analytická část se věnuje představení společnosti a analýze SWOT. Marketingový průzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5774
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8321
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet