Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy Meopta - optika, s.r.o. na českém trhu s puškohledy
Autor: Spáčilová, Lucie
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Meopta - optika, s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů marketing, konkurenceschopnost, marketingové řízení, marketingová komunikace a marketingový výzkum. Analytická část se věnuje představení společnosti a analýze SWOT. Marketingový průzkum je proveden pomocí dotazníku (osobní dotazování). V poslední části jsou uvedeny návrhy a doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti. Ta jsou podrobena analýze nákladů a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5774
Datum: 2008-05-05
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 8321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
spáčilová_2008_dp.pdfZablokované 2.509Mb PDF Zobrazit/otevřít
spáčilová_2008_vp.doc 45Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
spáčilová_2008_op.pdf 1.212Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet