Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování |
Autor: |
Fullová, Daniela
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca je zameraná na celebrity vystupujúce ako garant značky a skúma mieru ich vplyvu na nákupné rozhodovanie. Teoretická časť definuje typológiu celebrít, faktory pôsobiace na chovanie spotrebiteľov a určuje reklamu z hľadiska využívaných metód, foriem a prostriedkov. Praktická časť obsahuje dotazníkový výskum hľadajúci argumenty relevantnosti použitia mediálne známej osobnosti v reklame a ponúka príklady z praxe v podobe analýzy dvoch propagačných kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5773
|
Datum:
|
2008-05-09 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.05.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7456
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet