Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu
Autor: Renč, Robert
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato práce si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku účinnosti reklamních kampaní na internetu, se zásadami plánování kampaní a především s aktuálními trendy a novinkami. Součástí práce je popis analytických nástrojů pro sledování efektivity kampaní. Práce se věnuje především problematice plánování a vyhodnocování efektivity display reklamy s důrazem na video reklamu, kdy na základě hypotéz je proveden výzkum u nás dosud neověřených parametrů z dostupných zdrojů. V neposlední řadě vám zde nabízím zajímavou exkurzi do světa marketingových profesionálů a jejich názorů na reklamní kampaně na internetu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5772
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7514


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
renč_2008_bp.pdfZablokované 1.624Mb PDF
renč_2008_vp.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
renč_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet