Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza účinnosti reklamních kampaní na internetu |
Autor: |
Renč, Robert
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Tato práce si klade za cíl seznámit zájemce o problematiku účinnosti reklamních kampaní na internetu, se zásadami plánování kampaní a především s aktuálními trendy a novinkami. Součástí práce je popis analytických nástrojů pro sledování efektivity kampaní. Práce se věnuje především problematice plánování a vyhodnocování efektivity display reklamy s důrazem na video reklamu, kdy na základě hypotéz je proveden výzkum u nás dosud neověřených parametrů z dostupných zdrojů. V neposlední řadě vám zde nabízím zajímavou exkurzi do světa marketingových profesionálů a jejich názorů na reklamní kampaně na internetu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5772
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7514
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet