Práce s příběhem k rozvoji čtenářské pregramotnosti v heterogenní třídě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Práce s příběhem k rozvoji čtenářské pregramotnosti v heterogenní třídě |
| Autor: |
Škývarová, Karolina
|
| Vedoucí: |
Navrátilová, Hana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce aplikačního typu se zabývá rozvojem čtenářské pregramotnosti u dítěte předškolního věku v heterogenní třídě prostřednictvím systematické práce s příběhem a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce sumarizuje teoretické poznatky o etapách čtenářství, čtenářské pregramotnosti, heterogenních třídách a jejich vlivu na rozvoj dítěte, dále o společném čtení, práci s příběhem a na závěr poznatky o čtenářských strategiích. V praktické části této bakalářské práce je vytvořena sada čtenářských lekcí a aktivit podporující rozvoj předčtenářských dovedností. Prezentován je jejich průběh ověření ve vybrané mateřské škole a na základě výsledné evaluace lekcí bylo zpracováno doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57667
|
|
Datum:
|
2025-01-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
|
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet