Budování značky z pohledu marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Budování značky z pohledu marketingových komunikací |
Author: |
Švihla, Tomáš
|
Advisor: |
Podlešák, Petr
|
Abstract:
|
Práce se věnuje problematice budování produktové značky z pohledu marketingových ko-munikací. První část je věnována teoretickým předpokladům a postupům této oblasti, ve druhé praktické části je analyzován konkrétní postup marketingového oddělení společnosti Nestlé při budování značky zmrzliny Cortina na českém trhu a posuzován vzhledem k teoretickým předpokladům správného postupu. Třetí část práce přímo navazuje na zjištěné nedostatky v postupu společnosti Nestlé a navrhuje jisté změny v přístupu budování nejen této značky, ale produktových značek obecně se zaměřením na spotřebitelské výzkumy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5761
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7620
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account