Budování značky z pohledu marketingových komunikací

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování značky z pohledu marketingových komunikací

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování značky z pohledu marketingových komunikací
Autor: Švihla, Tomáš
Vedoucí: Podlešák, Petr
Abstrakt: Práce se věnuje problematice budování produktové značky z pohledu marketingových ko-munikací. První část je věnována teoretickým předpokladům a postupům této oblasti, ve druhé praktické části je analyzován konkrétní postup marketingového oddělení společnosti Nestlé při budování značky zmrzliny Cortina na českém trhu a posuzován vzhledem k teoretickým předpokladům správného postupu. Třetí část práce přímo navazuje na zjištěné nedostatky v postupu společnosti Nestlé a navrhuje jisté změny v přístupu budování nejen této značky, ale produktových značek obecně se zaměřením na spotřebitelské výzkumy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5761
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
švihla_2008_dp.pdfZablokované 37.73Mb PDF
švihla_2008_vp.zip 474.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
švihla_2008_op.zip 448.6Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet