Vývoj historické počítačové hry
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vývoj historické počítačové hry |
| Author: |
Švéda, Vít
|
| Advisor: |
Ščuglík, Michal
|
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá rozborem historických počítačových her. V druhé části si autor provádí vlastní historický výzkum, který potom uplatňuje při tvorbě prototypu hry v Unreal Engine 5. Ten čerpá z tématiky čarodějnických procesů na Severní Moravě v 17.století. Ve hře hráč hraje za mladou dívku, která zažije start procesů na vlastní kůži. Věci si zaznamenává do svého deníku, ať se jedná o důležité věci nebo o maličkosti. Hráč má tak příležitost naučit se různé historické fakty a souvislosti, což přidává do projektu i edukační význam. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57210
|
|
Date:
|
2024-10-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Game Design |
|
Discipline:
|
Game Design |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account