Vývoj historické počítačové hry
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vývoj historické počítačové hry |
| Autor: |
Švéda, Vít
|
| Vedoucí: |
Ščuglík, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá rozborem historických počítačových her. V druhé části si autor provádí vlastní historický výzkum, který potom uplatňuje při tvorbě prototypu hry v Unreal Engine 5. Ten čerpá z tématiky čarodějnických procesů na Severní Moravě v 17.století. Ve hře hráč hraje za mladou dívku, která zažije start procesů na vlastní kůži. Věci si zaznamenává do svého deníku, ať se jedná o důležité věci nebo o maličkosti. Hráč má tak příležitost naučit se různé historické fakty a souvislosti, což přidává do projektu i edukační význam. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/57210
|
|
Datum:
|
2024-10-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Game Design |
|
Studijní obor:
|
Game Design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet