Vývoj historické počítačové hry

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vývoj historické počítačové hry

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vývoj historické počítačové hry
Autor: Švéda, Vít
Vedoucí: Ščuglík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozborem historických počítačových her. V druhé části si autor provádí vlastní historický výzkum, který potom uplatňuje při tvorbě prototypu hry v Unreal Engine 5. Ten čerpá z tématiky čarodějnických procesů na Severní Moravě v 17.století. Ve hře hráč hraje za mladou dívku, která zažije start procesů na vlastní kůži. Věci si zaznamenává do svého deníku, ať se jedná o důležité věci nebo o maličkosti. Hráč má tak příležitost naučit se různé historické fakty a souvislosti, což přidává do projektu i edukační význam.
URI: http://hdl.handle.net/10563/57210
Datum: 2024-10-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Game Design
Studijní obor: Game Design


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet